سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید








گروه طراحان قدرتمند وب
داستان از کجا شروع شد ؟ - خاطرات حج دانش آموزی استان خراسان رضوی سال 1390
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 91/12/12 | 4:17 عصر | نویسنده : محمد کبیری

 


می خوام بهترین خاطرات زندگی خودم را براتون بنویسم . امیدوارم استفاده کنید . این خاطرات از این جا رقم می خوره که ...

در یکی از روزها که طبق روال همیشه  تو خونه نشسته بودم پیامکی به شرح زیر دریافت کردم :  

(سهمیه حج عمره دانش آموزی امسال بین اعضای شورای استان 3 نفر می باشد . اگر مایلید در این قرعه کشی شرکت کنید ، آمادگی خود را اعلام فرمایید . اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خراسان رضوی .)

هنوزکه میخوان از بین 15 نفر شورای استان 3 نفر قرعه کشی کنند ، این جوری حس و حالی دارم . خدایا اون روزی که اسم من در بیاد ، چی میشه ؟

اعلام آمادگی کردم و خبر رو به اقوام دادم . همه امید داشتند که من انشا الله به حج مشرف میشم و از بین همه زنداییم بیشتر به من امیدواری میداد .

روز ها گذشت و دوباره  برام پیامک اومد. ولی این دفعه بر خلاف قبل خبر بسیار بدی بود .

( قرعه کشی حج انجام شد و افراد زیر به حج عمره مشرف می شوند . شجاعی (خواف) – عباسپور (مشهد) – معین زاده ( کاشمر) )

وقتی نامم در میان 3 نفری که به قید قرعه از میان 15 نفری که از اتحادیه معرفی شده بودند قرار نگرفت نا امیدی سراسر وجودم را فراگرفت . لعنت فرستادم به این شانس ، اصلا یه هفته از زندگی چیزی نفهمیدم . به خصوص از درس و کلاس و مدرسه ،  دیگه بدم میومد .

بعد از این قضیه که یک ماهی گذشت سر صف مدرسه اعلام کردند که سهمیه حج دانش آموزی برای باخرز 1 نفر میباشد . دانش آموزان سوم دبیرستان می توانند ثبت نام کنند . در حالی که از زندگی بدم می یومد به خودم خندیدم و گفتم دلتو خوش نکن محمد . آخر وقتی نامم از میان 15 نفر انتخاب نشده بود چگونه می توانستم به انتخاب نامم از میان 300 نفر امید بندم.

اما در کمال ناباوری  تقریبا دو هفته بعد خبر خوشی از خانواده شنیدم . آری خوب حدس زدید . من به سفر حج  دانش آموزی اعزام خواهم شد .

نمیدونید زمانی که این خبرو شنیدم چه شور و حالی داشتم . تمام همکلاسی ها و کادرمدرسه رو شیرینی دادم . هیچ گاه این روز رو فراموش نمیکنم .

البته اینو بگم که تقریبا 2 هفته بعد از این موضوع از اتحادیه انجمن های اسلامی استان  دوباره بهم زنگ زدند و گفتند که سهمیه حج استان تهران 1 نفر اضاف اومده . این سهمیه به استان خراسان رضوی واگذار شده . اگه میخوای میتونی بدون قرعه کشی بری . گفتم خدا نمیطلبه وقتی میطلبه 2 بار میطلبه . خلاصه قضیه رو بهشون گفتم و خداحافظی کردم .

برای تزریق واکسن مننژیت با پدرم به تربت جام رفتیم و پس از تزریق واکسن در کلاسی که به منظور تذکرات و آشنا شدن دوستان بایکدیگر در سالن آموزش و پرورش تربت جام برگزار شد حضور پیدا کردم و در آنجا با آقای حاتمی (سرپرست گروه )و دوستان دیگر که 7 نفر از تربت جام بودند آشنا شدم .

ادامه در پست های بعد

دوستان دست نوشته (نظر) فراموش نشه




  • علمیه
  • مواظب
  • ضایعات
  • سفارش تبلیغ
    کد پیغام خوش آمدگویی

    کد مداحی و آهنگ مذهبی